30 April 2011

jakunnye dieeeerrrr -.-

salam. tadi g habib seperti yg dikatakan semalam. and memang first time bersesak-sesak dgn makcik-nenek-kakak-adik semata-mata nk beli subang. ni semua keje kakak saya ye. and saya sebagai adik yang mithali pun turut serta. tak nak la cerita panjang-panjang pasal habib segala, not my interest sebenarnye. just suka-suka isi masa lapang sahaja.

tadi jugak g pantai. buat pengetahuan kalau drive dari rumah saya ni lebih kurang 15 minit la kot nk g pantai tuhh. PANTAI IRAMA nama diberi. and saya drive! tu je nk cakap nye. kecoh je. haha. jakun. memang la jakun. bukan senang nk drive ni tambah-tambah bagi orang comel macam saya ni. haaa.. so thanks la kt si kakak yang sudi menemani. kakak saya ni je yg percaya bahawasanya saya boleh drive. ngaku je la kak, aku tau mu cuak tadi kannnn?haha. rasa macam test jpj pon ade tadi padahal seat-belt pon x pakai. samseng jalan raya la konon! hampeh betol.

sebab saya comel maka kereta pun mesti comel. nak introduce kereta la plak. kereta punya-lah comel kalau saya drive memang orang pandang x berkelip tauuu! alkisah hari tu pegi beli nasik bungkus nk buat breakfast makcik tuh cakap 'kereta comel macam tuan dierr'. ok makcik i'll take it as compliment eh. tu sebenarnya kereta kakak saya. die pakai masa kt ums dulu. x ke syok 1st day masuk u dh dapat kereta baru?! memang jelous x terkata tapi xpe la uia tuh jalan sehala nk bawak kereta pun susah baik beli basikal jimat minyak petrol! jp nk try cari ade x gambar kereta dlm laptop neh. okey i found 2 pics. i'll put them after this. nama kereta cherry QQ. unik tak unik nama kereta tuhhh. mak saya cakap kereta ni macam katak! haha. katak pun katak la. banyak berjasa neh. tak perlu la panjang-panjang kan? sudah-lah bye-bye!:)




No comments: