05 May 2011

muhasabah diri ;)


bismillah.. tgk kawan-kawan post pasal result, maka tergerak gk hati nk bercerita pasal bnda ni. alhamdulillah Allah still give me a chance to perform well. a lot of thanks to my friends too. wafa', nani, hajar, zita, farah, nahu and ramai lagi x larat nk tulis satu-satu kawan i ramai tauuuuu. but i'm a bit scared. lumrah kite manusia kn, ingat Allah time susah je. and i think same goes to me. sometimes.  bila tgk result smlm, of course excited walaupun ade subject yg sedikit mengecewakan. tapi macam ada satu perasaan dtg dlm hati ni. and the truth is, i'm scared. takut kalau diri jadi riak, jadi sombong. nauzubillah ya Allah jauhkanlah aku dari bnda-bnda cmtu. seriously kdg-kdg bnda tu x blh nk control but insyaAllah i will. and fyi, study last minute tu mmg dh jadi habit and still x blh nk change. takut la x blh nk control diri. mmg niat di hati x nk dh stdy last minute and i hope Allah will guide me. everything from Him. nikmat ni kalau Allah nk tarik sekejap je blh hilang. sekelip mata. so, aku mmg x expect aku akan dpt result mcm ni every sem, but insyaAllah i'll try my best. i know i can and i know Allah will help me. insyaAllah. congratulation to all my friends gk. korg memang terbaik! :)




2 comments:

NORA NORY said...

amal, congrats ! please jgn jemu nak ajar org yg mcm aku nih taw hehheheh (:

amalina said...

thank ain comel :)